czwartek, 12 stycznia 2012

Cześć

Dziś pani od polskiego oddawała sprawdziany - 3. Pani od angielskiego - 5 :D A z geografii pisaliśmy i wymyśliłam nową strefę - nadzwrotnikową :D Teraz gram w grę Angry Birds którą bardzo bardzo polecam :)



Tak to mniej więcej wygląda. Strzela się ptakami do świń xd Na wf graliśmy w piłkę nożną i dziś i przedwczoraj i właśnie przed wczoraj dostałam ze spiczastego buta od koleżanki w nogę. W goleń czy jak to się tam nazywa. Lała mi się krew ale grałam. :D A śnieg nie stopniał!!! I wierzę że jutro będzie taki mróz że nie stopnieje. :) Mam tu parę zdjęć które zrobiłam i chciałam je wam pokazać i proszę abyście w komentarzach pisali szczere opinię na ich temat powiedzcie co można by w nich ulepszyć :) I które się wam najbardziej podoba. :) Nie mam lustrzanki ale lubię robić zdjęcia i nie ważne dla mnie jest jakim aparatem :p

Oto one :




samowyzwalaczem* :)






















Pa. :p

17 komentarzy:

  1. Fajnie tu :) podoba mi się ;D i popieram to że nie ważne jakim aparatem się robi zdjęcia, a ważne to by były z pomysłem ;D

    zapraszam do mnie :)
    http://wraspberryn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze zdecydowanie zdjęcie z kawą! Ja też uwielbiam fotografię, kiedy tylko mogę chwytam za aparat. Niestety teraz nie mam takiej możliwości! :<

    OdpowiedzUsuń
  3. ten lakier wyglada jak moj ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie zdjęcia są prześliczne !!
    Wpadnij kiedyś do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia, co przeszkadzasz psiakowi? on śpi xD ja też chce, oczywiście spać :P
    które najlepsze sama nie wiem, 2,3,4,6 i roślinka po bauwanku

    OdpowiedzUsuń
  6. Na chwilę obecną nie mam aparatu! :(
    Ja już obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładne foty **

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że zdjęcia są świetne ! :)
    Ja też uwielbiam Angry Birds, naprawdę wciągająca

    OdpowiedzUsuń
  10. No to gratuluję odkrycia, jeszcze tylko to udowodnić i będziesz znana ;D Hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie dopiero spadł :<

    blog: katsuyuki18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. like coffee and dog!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To oko jest niesamowite.. :)
    Ma taki pełny kolor, jej..
    Gdybyś ty wiedziała, jak boli złamany piszczel.. ;D
    Aaaaała ! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. No to nie ciekawie, ale poradzisz sobie, powodzenia! :)
    Jak już ogarniesz sprawy szkolne to ja liczę na nowy post, haha!

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki kochany piesek ooo... Bardz ciekawy blog.
    Zapraszam na moje blogi. Jak Cie sie spodobaja, zapraszam do obserwatorow a ja z chcia sie odwzdziecze.
    pozdrawiam.
    http://iwonkaxox.blogspot.com/
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

liczę na komentarz i oczywiście na każdy odpowiem komentarzem u was :)